Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

Το μέτρημα (όχι της Μποφίλιου)

  Πριν μερικά χρόνια έχασα την ταυτότητά μου και πήγα στην αστυνομία να βγάλω καινούρια (από κείνες τις παλιές τις γαλάζιες, όχι από τις καινούριες που θα θες να πληρώσεις  και 10€ για να τις βγάλεις).
   Αφού λοιπόν έχουμε συμφωνήσει ότι το σχήμα προσώπου είναι ωοειδές και το χρώμα οφθαλμών καστανό, ήρθε η στιγμή να μετρηθούμε στο ύψος.
  Μη δεχόμενοι, λοιπόν, τις διαβεβαιώσεις μου ότι, σύμφωνα με την προηγούμενη ταυτότητά μου αλλά και με το διαβατήριό μου, το ύψος μου ήταν (και παραμένει) ένα μέτρο και εξήντα τέσσερα εκατοστά, επιμέναν να με βάλουν στον μετρητή ύψους όπου με απόλυτη βεβαιότητα με βγάλαν 1,55 cm!!!!
   Διαμαρτυρήθηκα, αρχικά ήρεμα, ότι δεν μπορεί να μάζεψα στο πλύσιμο. Η αστυνομικίνα με κοίταξε περίεργα. Ζήτησα να ξαναμετρηθώ αλλά αρνήθηκαν γιατί δεν κάνουν ποτέ λάθος. Διαμαρτυρήθηκα εντόνως ότι σε καμία περίπτωση δεν είμαι ενάμισυ μέτρο άνθρωπος, κάτι που είναι οφθαλμοφανέστατο, αλλά κι ότι αν κάποτε κάνω κάποιο έγκλημα και με ψάχνουν άντε να με βρουν αφού όλοι θα ψάχνουν  "μια όμορφη, καστανόξανθη με ωοειδές πρόσωπο και χρώμα οφθαλμών καστανό γύρω στο ενάμισυ μέτρο"!
  Προφανώς μετά από το τελευταίο επιχείρημα αγχώθηκαν και κοιτάζοντάς με με ύφος αγανάκτησης η κυρία αστυνομικίνα είπε: "Πολύ καλά, αφού έχετε πρόβλημα με το ύψος σας να σας κάνουμε τη χάρη να σας γράψουμε στην ταυτότητα 1,60m".
   Μου "φάγαν" με το έτσι θέλω τέσσερα όλόκληρα και σημαντικά εκατοστά αλλά, υποθέτω, αν χαθώ κατά τα ενενήντα μου χρόνια και με δεδομένο ότι δεν έχω φροντίσει να κάνω ευδιάκριτα τατουάζ ωσάν φτασμένος σεφ σε αντιτορπιλικό, αυτά τα τέσσερα εκατοστά ήδη θα λείπουν από τη σιλουέτα μου, οπότε εντάξει, συμβιβάστηκα.
  Αυτά όσον αφορά στις μετρήσεις της αστυνομίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου